Budapesti elektronikai kereskedelmi áruházba, partnerünk részére megváltozott munkaképességű munkavállalókat keresünk telefonos ügyfélszolgálati munkatárs munkakörbe.
Foglalkoztatás helyszíne: Budapest, II. kerület (megközelítés: Déli pályaudvarról akár gyalogosan, illetve 4-es/6-os villamossal, vagy 2-es/3-as/4-es metró vonaláról)
Munkaidő: részmunkaidő, 6 óra
Fizetés: fix – havi, + béren kívüli juttatások
Keresett létszám: 2 fő
Feladat:
- online rendelések állapotának figyelemmel kísérése
- online rendelések összekészítése
- árukiadás
- call centeres értékesítés az adott termékhez kapcsolódóan
- kasszakezelés
- garancia kezelés
Szükséges kompetenciák:
- Együttműködés és ügyfél-orientáltság
- Kommunikációs készség
- Megbízhatóság
- Kereskedői szemlélet
- Ápolt megjelenés
- Önálló munkavégzés
Amit biztosít a munkáltató:
- Biztos jövedelem, havi fix fizetés + cafetéria
- Megbízható, piacvezető vállalat tagja lehetsz, ahol a fizetésed mindig a hónap utolsó napján a számládra érkezik.
- Határozatlan idejű munkaszerződés (próbaidő letelte után)
- Szakmai fejlődésedet közvetlen szakmai mentor segítségével támogatják
- Előre tervezhető munkaidőbeosztással számolhatsz
- Befogadó, támogató munkakörnyezet
- Akkreditált szolgáltatóval biztosított rehabilitációs szolgáltatások (rehabilitációs tanácsadói és mentoritámogatás, segítség az egészségügyi, munkaügyi és szociális ügyekben)
Szolgáltató: Alba Mentor Humán Szolgáltató Alapítvány
Jelentkezés telefonon a +3630 598-3806 -os számon munkaidőben (hétfőtől péntekig 8 és 14 óra között), vagy a megváltozott munkaképességet igazoló dokumentumok és fényképes önéletrajz megküldésével az info.albamentor@gmail.com email címen