Partnerünk részére megváltozott munkaképességű személyeket keresünk pénztáros, vevőszolgálati munkatárs munkakörbe! Foglalkoztatás teljes vagy részmunkaidőben.
Keresett létszám: 2 fő
Munkavégzés kezdete: azonnal betölthető
Feladat:
- pontos pénzkezelés, pénztárgép szakszerű kezelése, számlák kiállítása, bank-és hitelkártya kezelés
- prémium szolgáltatásaink értékesítése, ajánlása és adminisztrációja
- vásárlás után garancia érvényesítése, igény szerint a termék visszavételezése
- a vásárlóktól szervizelésre átvett termékek szakszerű kezelése
Jelentkezés feltétele:
A megváltozott munkaképességet igazoló dokumentumok
Középfokú iskolai végzettség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Kereskedelmi vagy pénztárgépkezelői végzettség
- 1 éves értékesítési tapasztalat előnyt jelent
Szükséges kompetenciák:
Együttműködés és ügyfél-orientáltság
Kommunikáció
Megbízhatóság
Önkontroll
Kereskedői szemlélet
Amit biztosítanak:
- biztos jövedelem, havi fix fizetés + cafetéira + munkába járás támogatása + bónusz
- megbízható, piacvezető vállalat tagja lehetsz, ahol a fizetésed mindig a hónap utolsó napján a számládra érkezik.
- határozatlan idejű munkaszerződés
- szakmai fejlődésedet közvetlen mentor segítségével támogatják
- Előre tervezhető munkaidőbeosztással számolhatsz
- Befogadó, támogató munkakörnyezet
Alapítványunk által biztosított szolgáltatás:
• rehabilitációs szolgáltatások biztosítása (mentori támogatás, segítség az egészségügyi, munkaügyi és szociális ügyekben)
Jelentkezés telefonon a +3630 598-3806 -os számon munkaidőben, vagy az info.albamentor@gmail.com email címen.