Győri partnerünk részére megváltozott munkaképességű személyeket keresünk pénztáros, vevőszolgálati munkatárs munkakörbe! Foglalkoztatás teljes vagy részmunkaidőben.
Keresett létszám: 1 fő
Munkavégzés kezdete: azonnal betölthető
Feladat:
- Pontos pénzkezelés, pénztárgép szakszerű kezelése, számlák kiállítása, bank-és hitelkártya kezelés
- Termékekhez kapcsolódó kiegészítő kellékek és szolgáltatások ajánlása, értékesítése és adminisztrációja
- Vásárlás után garancia érvényesítése, igény szerint a termék visszavételezése
- A vásárlóktól szervizelésre átvett termékek szakszerű kezelése
Jelentkezés feltétele:
A megváltozott munkaképességet igazoló dokumentumok
Középfokú iskolai végzettség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Kereskedelmi vagy pénztárgépkezelői végzettség
- Értékesítési tapasztalat előnyt jelent
Szükséges kompetenciák:
Együttműködés és ügyfél-orientáltság
Kommunikáció
Megbízhatóság
Önkontroll
Kereskedői szemlélet
Ápolt megjelenés
Amit biztosít a munkáltató:
- Biztos jövedelem, havi fix fizetés + cafetéira + bónusz
- Megbízható, piacvezető vállalat tagja lehetsz, ahol a fizetésed mindig a hónap utolsó napján a számládra érkezik.
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Szakmai fejlődésedet közvetlen szakmai mentor segítségével támogatják
- Előre tervezhető munkaidőbeosztással számolhatsz
- Befogadó, támogató munkakörnyezet
- Akkreditált szolgáltatóval biztosított rehabilitációs szolgáltatások (rehabilitációs tanácsadói és mentoritámogatás, segítség az egészségügyi, munkaügyi és szociális ügyekben)
Szolgáltató: Alba Mentor Humán Szolgáltató Alapítvány
Jelentkezés telefonon a +3630 598-3806 -os számon munkaidőben, vagy az info.albamentor@gmail.com email címen.