Szerződés jellege: határozatlan idejű munkaszerződés
Béren kívüli juttatás: munkábajárás támogatása
Keresett létszám: 1 fő
Műszakok száma: egy műszak
Partnerünk részére IRODAI ASSZISZTENS munkakörbe keresünk építőiparban jártas, MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰ munkavállalót.
Munkahely megközelíthetősége:
Hév és buszmegálló 300-500 méter távolságra
Munkaköri feladatok:
építkezéshez kapcsolódó adminisztráció és ügyintézés: dokumentumok, szerződések iktatása CM-be; adatlapok, tervek, szállítólevelek készítése; garancia- és jótállási jegyek iktatása; földhivatali információs rendszerből tulajdoni lap, térképmásolat lekérése; közmű ügyintézéshez adatlapok kitöltése; nyilatkozatok, jegyzőkönyvek, meghatalmazások, kérelmek készítése; adatszolgáltatás a munkavédelmi dokumentáció elkészítéséhez; munkavédelemhez kapcsolódó adminisztráció, kapcsolattartás megrendelőkkel, kivitelezőkkel, FMV-kel; adatbekérés, MKIK szám ellenőrzés; engedélyeztetések ügyintézése
Elvárások:
- középfokú iskolai végzettség
- számítógépes ismeretek
Szükséges kompetenciák:
pontos és precíz munkavégzés, csapatmunkára való készség, önállóság, terhelhetőség, jó kommunikáció, stressztűrő képesség
Szükséges gyakorlat:
Nem szükséges gyakorlat
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
építőipari tevékenységben szerzett tapasztalat, CRM rendszer ismerete
Amit biztosítunk:
- határozatlan idejű munkaszerződés a 3 hónapos próbaidőt követően
- biztos fix jövedelem és útiköltség támogatás
Foglalkoztatás támogatása:
Partnerünk akkreditált szolgáltató szervezet (Alba Mentor Alapítvány) szakmai támogatásával foglalkoztat.
Jelentkezés feltétele:
A megváltozott munkaképességet igazoló dokumentumok benyújtása.
Jelentkezés: Önéletrajz és motivációs levél elküldésével az info@albamentoralapitvany.hu email címre, vagy honlapunkon a jelentkezési lap kitöltésével: