+36 30 598 3806

info@albamentoralapitvany.hu

Back office adminisztrátor

Foglalkoztatás helyszíne:

Budapest

Munkaidő:

Részmunkaidő 6 óra

Fizetés:

Fix - havi

Szerződés jellege: próbaidő lejáratát követően határozatlan

Béren kívüli juttatás: cafetéria, munkábajárás támogatása, bónusz

Keresett létszám: 1fő

Műszakok száma: 1 műszak

Partnerünk részére megváltozott munkaképességű munkatársakat keresünk back office munkakörbe.

Munkahely megközelíthetősége

A munkavégzés Budapest 13. kerületben, kellemes irodaházi környezetben történik, home office-ra is van lehetőség.

Munkaköri feladatok:

Adminisztratív ügyintézés, crm rendszer kezelése, emailek feldolgozása, bejövő-kimenő hívások intézése, social media felületek kezelése (Messenger, Facebook, WeChat

Elvárások:

  • Elvárt végzettség:

Érettségi

  • Számítógép ismeret, Nyelv ismeret

Szükséges kompetenciák:

  • Anyanyelvi szintű magyar és angol nyelvtudás
  • Érettségi
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Jó kommunikációs készség
  • Önálló munkavégzés
  • Számítógép és megfelelő vezetékes internet kapcsolat megléte

Szükséges gyakorlat:

Ügyintézésben/ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

Kínai vagy vietnámi társalgási szintű nyelvtudás Ügyintézésben/ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat

Amit biztosítunk:

Biztos jövedelem és egyéb juttatások, Szakmai fejlődést támogató mentor, Befogadó  támogató környezet

 Jelentkezés feltétele:

A megváltozott munkaképességet igazoló dokumentumok.

Jelentkezés: Önéletrajz és motivációs levél elküldésével az info@albamentoralapitvany.hu email címre, vagy honlapunkon a jelentkezési lap kitöltésével:

Az állásportál üzemeltetője az Alba Mentor Humán Szolgáltató Alapítvány munkaerőközvetítő. Magánmunkaközvetítői engedélyszám: FE/12/10329-2/2022.