Szerződés jellege: próbaidő lejáratát követően határozatlan
Béren kívüli juttatás: cafetéria, munkábajárás támogatása, bónusz
Keresett létszám: 1fő
Műszakok száma: 1 műszak
Partnerünk részére megváltozott munkaképességű munkatársakat keresünk back office munkakörbe.
Munkahely megközelíthetősége
A munkavégzés Budapest 13. kerületben, kellemes irodaházi környezetben történik, home office-ra is van lehetőség.
Munkaköri feladatok:
Adminisztratív ügyintézés, crm rendszer kezelése, emailek feldolgozása, bejövő-kimenő hívások intézése, social media felületek kezelése (Messenger, Facebook, WeChat
Elvárások:
- Elvárt végzettség:
Érettségi
- Számítógép ismeret, Nyelv ismeret
Szükséges kompetenciák:
- Anyanyelvi szintű magyar és angol nyelvtudás
- Érettségi
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Jó kommunikációs készség
- Önálló munkavégzés
- Számítógép és megfelelő vezetékes internet kapcsolat megléte
Szükséges gyakorlat:
Ügyintézésben/ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Kínai vagy vietnámi társalgási szintű nyelvtudás Ügyintézésben/ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
Amit biztosítunk:
Biztos jövedelem és egyéb juttatások, Szakmai fejlődést támogató mentor, Befogadó támogató környezet
Jelentkezés feltétele:
A megváltozott munkaképességet igazoló dokumentumok.
Jelentkezés: Önéletrajz és motivációs levél elküldésével az info@albamentoralapitvany.hu email címre, vagy honlapunkon a jelentkezési lap kitöltésével: